https://www.youtube.com/channel/UCpZQTN0y5stoZJfK_2GB9eg/about

Η εκπαίδευση αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο μιας υγιούς επιχείρησης, η οποία όπως αναφέραμε, πρέπει να χτιστεί επάνω σε στέρεα θεμέλια, προσεκτικά και με στρατηγική δράσης αλλά και αποτελεσμάτων.

Άρα η εκπαίδευση, βρίσκεται μέσα στην θεμελίωση μιας υγιούς επιχείρησης με διάφορες μορφές, είτε συμβουλευτικές, είτε επιμορφωτικές, είτε πρακτικές.

Συμβουλευτική εκπαίδευση μπορεί να είναι ένα meeting πωλήσεων, όπου μπορεί και να συνδυαστεί με role playing, δηλαδή εκπαίδευση στην πράξη, με ρόλους πωλητή και πελάτη.

Η επιμόρφωση του προσωπικού, υπάλληλοι, πωλητές, συνεργάτες κλπ, γίνεται με τη μορφή σεμιναρίων και φτάνει ακόμα και στην εκπαίδευση των πελατών, με μία συνολική παρουσίαση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (seminar selling).

Όλα αυτά όμως, θα πρέπει να γίνουν με μια πολύ καλή οργάνωση και ακολουθία, δηλαδή να έχουν συνέχεια, εάν είναι δυνατόν να είναι και δια βίου της επιχείρησης αλλά και όλων όσοι δουλεύουν για αυτήν.

Οι στόχοι της επιχείρησης είναι ανάλογοι με την εκπαίδευση του προσωπικού της.

Οι άριστα εκπαιδευμένοι συνεργάτες μιας επιχείρησης, θα μετατρέπουν κάθε αρνητικό σε θετικό, κάθε υποψήφιο πελάτη σε πελάτη, κάθε παράπονο σε νέα αγορά, κάθε ευχαριστημένο πελάτη σε διαφημιστή κλπ.

Για αυτό λοιπόν ο πρώτος μας στόχος μετά την απόφαση για την έναρξη της επιχείρησης είναι η κατάλληλη επιλογή συνεργατών, οι οποίοι θα πρέπει να είναι άτομα που να συμβαδίζουν με την εταιρική ταυτότητα και κουλτούρα της επιχείρησης, να θέλουν να πετύχουν, να είναι διδάξιμοι εργατικοί και φιλόδοξοι.

Η επιχείρηση θα πρέπει ν’ αναγνωρίζει την συνεισφορά τους και το έργο τους, να τους επιβραβεύει και να τους θέτει νέους στόχους κάθε φορά, που αν τους πετύχουν θα ανέβει και η επιχείρηση (win-win).


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.